آموزش وردپرس

فیلم انتقام شمشیر زن یک دست (دوبله فارسی)

35,200بازدید

Capture

انتقام شمشیرزن یک دست که در امریکا تحت عنوان شمشیرزن یک دست جدید شناخته می شود عنوان فیلمی حماسی ،رزمی و درام به کارگردانی چانگ چه و مجصول سال ۱۹۷۱ میلادی است . انتقام شمشیرزن یک دست در سری فیلم شمشیرزن یک دست ساخته شده اما از لحاظ داستان و شخصیت ها هیچ ارتباطی با دو فیلم قبلی (شمشیرزن یک دست و بازگشت شمشیرزن یک دست) ندارد . از این فیلم به عنوان یکی از برترین و محبوبترین آثار در ژانر خود یاد میشود.

خلاصه داستان: لای ( دیوید چیانگ ) قهرمان جوان و بینظیری است که هیچ راهزن و متجاوزی نمی‌تواند در برابرش قد علم کند اما پاپوشی برای وی دوخته میشود . او با استاد فاسدی به مبارزه برمی خیزد اما از آنجا که استاد ، به سلاح عجیب و مرگباری مجهز است ، لای از او شکست می خورد و مجبور می شود بخاطر قولی که داده ( هر کسی که در این مبارزه شکست بخورد باید دست راست خود را قطع کند ) دست خویش را با شمشیر خود قطع کند . او زخمی و خسته به روستایی پناه می برد . یک سال می گذرد . لای اینک در یک میهمانخانه مشغول کار است که ناگهان قهرمان جوان و عدالت جویی به نام فینگ ( تی لونگ ) پا به همان میهمانخانه می گذارد …

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۲ نظر

  1. ممنون 🙂

  2. اولین باری که این فیلم رو دیدم اواسط دهه ی هفتاد بود و بچه بودم یادش به خیر با داییم و پسرخاله ام دیدمش و اون موقع با فیلم ویدیو و دستگاه ویدیو که قاچاق بود این فیلم رو دیدیم که قاچاق بود ،خدا چه دورانی بود دستگاه ویدیو رو لای پتو مامانم میپیچید و میذاشتیم لای کالسکه تا هیچ کس نبینه و شک کنه ،واقعا عجب دورانی بود و چه زود تموم شد،یادش به خیر واقعا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.