آموزش وردپرس

فیلم سقوط امپراتوری رم (دوبله فارسی)

43,219بازدید

Capture

فیلم بسیار زیبا و کلاسیک سقوط امپراتوری روم یک فیلم حماسی در سال ۱۹۶۴ به کارگردانی آنتونی مان و تهیه کنندگی ساموئل برونستون و نمایشنامه بن بارزمن می‌باشد.

خلاصه داستان: مارکوس اورلیوس آنتونیوس، سزار رم در اواخر عمر خود فرمانداران روم را جهت اتخاد با یکدیگر فرا می‌خواهد، گویی به وی الهام شده بود که امپراتوری پس از مرگش به نابودی و سقوط خواهد رسید. با مرگ امپراتور دو وارث تاج و تخت ظهور می‌کنند و …..

بازیگران: سوفیا لورن, استفن بوید, الک گینس,جیمز میسون, کریستوفر پلامر, مل فرر , عمر شریف

با تشکر از سایت ایران فیلم برای دوبله گذاری روی نسخه ی اصلی.

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)
دانلود نسخه ی پخش شده از تلویزیون ایران

۴ نظر

  1. مدیر سایت France Mozilla Firefox Windows

    خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ at ۹:۲۵ ق.ظ

    سلام لینک دانلود از ایران گذاشتیم!! لطفا طوطی وار چیزی رو نخونید!!!
    با سلام و خسته نباشید برای زحماتتان.متاسفانه شخصی که خود را مدیر سایت می داند به خود اجازه می دهد با لهن ارازل و اباش جنوب شهر پاسخ گوی مردم باشدنمونه پاسخ ایشان به یکی از هوطنان محترم در بالا قید شده است.

  2. سلام بر شما دوست عزیز
    گاهی اوقات همراهان سایت دقت نمیکنند و سوالهایی میپرسند که ناشی از عدم توجه آنهاست. با توجه به حجم درخواست های روزانه این گونه سوالها خسته کننده و خارج از حوصله است. با این حال از شما بابت این رفتار و نوشتار عذر خواهی میکنیم.

    با تشکر

  3. عالی بود… زنده باد

  4. راستی… من الان چندین ساله کاربر این سایتم… توی این اقیانوس درهم برهم وبسایتها و کلا اینترنت فارسی زبان، بااطمینان می تونم بگم این وبسایت یکی از بهترینها و تاپ ترینهاست… و این چیز کمی نیست که میون میلیونها و شاید میایاردها وبسایت برتر و نمونه باشی…سال اولی که این وبسایت راه افتاد و من جزو تقریبا اولین اعضا بودم؛ فکر میکردم خب اینهم مثل خیلی از موارد مشابه هست که آتیش شون تنده و شروع طوفانی و کلی ادعا و… و بعد یه روز یهو داون میشن و تعطیل و میرن برای بایگانی خاک گرفته اینترنت برای همیشه…. موردهای مشابه هم زیاد بود… ولی الان بعد از سالها نه تنها اینجوری نشد که سال به سال قویتر و آرشیو کاملتر و هرروز بهتر و مخصوصا “حرفه ای تر” از دیروز… من مدیریت اینجا رو نمیشناسم ولی شرط می بندم یه تیم یا یه آدم فوق العاده سختکوش، منطقی و منضبط پشت این نظم و موفقیت هست… احتمالا هم با تربیت و منش و اخلاق اروپایی… تعارف که نداریم که، این نظم و ترتیب و پشتکار، بالاتر از استاندارد ایرانی هست… دروغ چرا؟ 🙂 بهرحال من قبلا هم تشکر کرده ام؛ یه بار دیگه هم “به سهم خودم” از مدیریت و تیم پشت صحنه این وبسایت عالی تشکر میکنم و دستشون رو به گرمی میفشارم و براشون آرزوی بهترینها رو میکنم. ممنون و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.