آموزش وردپرس

فیلم سینمایی آلپاگور (دوبله فارسی)

19,862بازدید

داستان فیلم «آلپاگور» درباره یک جاسوس مستقل فرانسوی است که برای تحقیق در مورد یک قاتل زنجیره‌ای به نام قرقی که برای دزدیدن بانک جوانان را استخدام می‌کند و بعد از اتمام کار به قتل می رساند، به لس آنجلس می‌رود و….

بازیگران: ژان پل بلموندو | برونو کریمر | کلود بروست | ژان نگرونی | مارک لامول | موریس آزل ژانر
کارگردان: فلیپ لابرو
نویسنده: فلیپ لابرو

download-icon-Taktemp (6)

۴ نظر

  1. سلام . ببخشید میتونید فیلم سینمایی افسانه مرلین که چند بار هم توی تلویزیون پخش شده رو به صورت دوبله بذارید ؟ بعد فیلم سینمایی جولیوس سزار محصول ۲۰۰۲ دوبله فارسی که اونم توی تلویزیون پخش کرده رو بذارید . اصلآ هیچ جا گیر نمیان .خوشحال میشم اگه بذارید . مرسی.

  2. مرسی فیلم جالبی بود
    دوست عزیز لطف فیلم زیگفرید رو هم درون سایت قرار بدهید.. چند بار درخواست داده ام
    باتشکر

  3. سلام. فیلم سینمایی قهرمانان کلی رو حتما بذارید ممنون می شم. یکی از زیباترین دوبله های فارسی روی این فیلم انجام شده. فوق العاده خنده داره.

  4. آلپاگور یکی از بهترین فیلمهای بلموندو است. اما این نسخۀ فارسی احتمالاً مانند برخی دیگر از فیلمها دوباره صداگذاری شده و متأسفانه همراه با سانسور است. همان صحنۀ اول فیلم و عملیات پلیس در آمستردام هم سانسوری واقعاً بی‌مورد دارد.

    فیلم پیش از انقلاب دوبله و در سینما با عنوان «آلپاگور» به نمایش درآمد. محصول سال ۱۹۷۶ است و نه ۱۹۸۱! ضمناً در دوبلۀ فارسی هم به جای عبارت آلپاگور، لِ‌ آلپاگور گفته می‌شود که واقعاً بی‌معنی است. حرف تعریف را هم با نام همراه کرده‌اند! L’Alpagueur

    برای کسی که نسخۀ به زبان دیگری از این فیلم را دیده باشد، دیالوگ‌های این ویرایش احتمالاً جدید و پس از انقلاب تا حدود زیادی عجیب و نامربوط به نظر میرسد. در برخی موارد اصلاً مطابقت ندارد!

    به هر حال سپاس بابت تلاشی که مبذول می‌کنید و این فیلم‌ها را در اختیار همگان قرار داده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.