آموزش وردپرس

فیلم سینمایی دور افتاده (دوبله فارسی)

32,436بازدید

to

دور افتاده فیلمی‌ست محصول سال ۲۰۰۰، فاکس قرن بیستم و دریم‌ورکس به کارگردانی رابرت زمکیس. این فیلم در مورد یک مأمور پُست شرکت فدرال اکسپرس (به انگلیسی: FedEx) است که بر اثر سقوط هواپیمایش، ۴ سال در یک جزیره به تنهایی زندگی می‌کند. تام هنکس برای این فیلم علاوه بر ورزش و بدنسازی دست به رژیم غذایی سختی زد و نزدیک به ۲۵ کیلوگرم (۵۰ پوند) وزن کم کرد تا چهره واقعی تری را از یک فرد دور افتاده در یک جزیره تنها به اجرا گذشته باشد.

خلاصه داستان: داستان فیلم در مورد چاک نولند است، یکی از مدیران کاربلد شرکت خدمات لجستیکی فدرال اکسپرس که نقش او را تام هنکس ایفا می‌کند. در یکی از سفرها ، هواپیمایی که او با آن پرواز می‌کند، در اقیانوس آرامِ جنوبی سقوط می‌کند و چاک در ساحل یک جزیره گرمسیری غیرمسکونی به گل می‌نشیند. تنها همراه او تعدادی از بسته‌های هواپیمایش است که امواج دریا آن ها را هم مثل او به ساحل انداخته اند. در یکی از بسته ها یک توپ والیبال است. چاک با خون خود برای این توپ چشم و دهانی می‌کشد تا تنها همدمش در این جزیره خشن باشد. چاک این توپ والیبال را به نام ویلسون -مارک شرکت سازنده آن-صدا می‌زند…

بازیگران: تام هنکس, هلن هانت

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت عالی و دوبله فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشوند.

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. سلام
    لطفا فیلم دن کیشوت رو بذارید
    ممنون

  2. با درود،
    من نمیدونم چرا هر کدوم از فیلمهایی که در سایت شماست در مدت اخیر بعد از چند دقیقه که صدا و تصویر باهم پخش میشه ، فقط صدا بدون تصویر ادامه پیدا میکنه ، مثلن همین فیلم دور افتاده از دقایق ۹ یا ۱۰ به بعد فقط صدا پخش میشه بدون تصویر ! و تصویر روی یک صحنه ثابت میمونه ولی صدای فیلم پخش میشه . حالا این مشکل از کجا ناشی میشه من جدن گیج شدم !
    لطفن پیگیری کنید ، با تشکر فروغ مجد از هلسینکی

  3. سلام بر شما فروغ جان ممنون از نظر شما، این مشکل میتونه از مروگره شما باشه از گوگل کروم استفاده کنید احتمالا این مشکل را نخواهید داشت، از ۲ ماه پیش ویدیوها رو روی هاست جدید میزاریم که با سرعت عالی باز میشه و پخش آنلاینش مثل یوتیوب هست. اگر هم کروم ندارید دانلود کنید بعد ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.