آموزش وردپرس

فیلم سینمایی کازابلانکا (دوبله فارسی)

89,198بازدید

Capture

کازابلانکا فیلمی رمانتیک از سینمای آمریکا است که بر مبنای نمایش‌ نامه‌ای بر روی صحنه نرفته از مورای بورنت و جان آلیسون به نام «همه به کافه ریک می آیند» و با کارگردانی مایکل کورتیز در سال ۱۹۴۲ تولید شده است. هرچند کازابلانکا یک فیلم برتر با بازیگری مطرح‌ترین ستارگان سینما بود، هیچ یک از افراد درگیر در کار تولید فیلم، پیش‌بینی چنین موفقیت خارج از عرفی را برای آن نمی‌کرد. کازابلانکا همواره بدون هیچ نوسانی در صدر جدول رده‌بندی برترین فیلم‌های تاریخ قرار گرفته‌است. کازابلانکا بارها و در نظرسنجی‌های گوناگون بهترین فیلم عاشقانهٔ تاریخ سینما شناخته شده‌است.

خلاصه داستان: زمان داستان فیلم در اوایل دسامبر ۱۹۴۱ و کمی پیش از حمله به پرل هاربر است. در پی آسیب‌های جنگ به اروپا، شمار زیادی از مردم این قاره به دنبال مهاجرت به آمریکا و رسیدن به سرزمینی امن‌تر هستند. راه دریایی که از لیسبون پرتغال به آمریکا می‌رود پر شده‌است و بسیاری ناچارند خود را به بندر کازابلانکا (دارالبیضا) در مراکش که در دست دولت ویشی فرانسه است برسانند تا از آن‌جا شانس پرواز به‌سوی آمریکا را بیابند. ریک بلِین (هامفری بوگارت)، آمریکایی بدبین و چشم‌ودل‌سیری است که در کازابلانکا کافه شبانه‌ای را به نام کافه آمریکایی ریک می‌گرداند و همواره پذیرای مشتریان سرشناسی هم‌چون کارگزاران فرانسوی و فرماندهان نازی است. شبی یکی از بزهکاران جزء به نام اوگارت پس از کشتن دو سرباز آلمانی دو برگهٔ عبور بدست می‌آورد و….

بازیگران: هامفری بوگارت, اینگرید برگمن, پل هنراید, کلود رینس, کنراد وایت, سیدنی گرین‌استریت, پیتر لوری, دولی ویلسون

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت عالی و دوبله فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشوند.

download-icon-Taktemp (6)

۱۳ نظر

  1. با سلام خسته نباشید فراوان
    ادمین عزیز اگر از کارهای کمدین معروف آلمانی دیدی هالروردن(Dieter Hallervorden )که برای ما شصتی ها کنسرو خنده با چاشنی سالهای موشک باران بود اثری دارید روی سایت قرار بدید.
    از کارهای این هنرمند بزرگ که از تی وی ایران پخش شد” دیدی کارشناس می شود” “دیدی مشابه آقای رئیس” “دیدی و ارثیۀ فامیلی” و “دیدی و جاسوسان” در خاطرم هست.
    با تشکر از زحمات بی پایان شما.
    علی

  2. اقا دم شما گرم خیلی دنبال این فیلم می گشتم

  3. با سلام وعرض خسته نباشید به شما.خیلی ممنون هستم که این فیلم بسیار زیبا رو دوبله به فارسی آن را اینجا قراردادید.بازهم ممنونم

  4. کیفیت عالی ینی کیفیتش چیه؟

  5. مرسی از سایت خوبتون با این حجم کیفیتش عالیه دلم نیومد تشکر نکنم دمتون گرم

  6. باسلام
    ممنون از سایت خیلی خوب و فیلمهای خیلی خوب دوبله شده .این فیلم از شاهکارهای سینما جهان میباشد

  7. سلام
    ممنون بابت این فیلم قشنگ

  8. سلام
    این فیلم نسخه رنگی شده هم دارد

  9. مرسی از شما
    فیلم خیلی راحت و بی عیب و نقص دانلود شد
    حجمش که کم بود کیفیتش هم خوب خدا خیرتون بده

  10. سلام
    با تشکر از حسن سلیقه و الطاف شما.
    باادای احترام به عزیزان از دست ما رفته آتش نشان و … تسلیت به همه مردم وشما و دوستان بهره بردار از سایت خوبتان.
    پیشنهاد میکنم فیلم( آسمان خراش جهنمی) را به همین مناسبت روی صفحه قرار دهید
    ضمنا به ایمیلها پاسخ ولو کوتاهی بدهید که حداقل بدانیم خوانده اید و انجام در خواست امکان پذیر است یا نه و…

  11. سلام بر شما هموطن عزیز ممنون از شما
    به دلیل حجم زیاد درخواستها قادر با پاسخ گویی همه روزه نیستیم. در صورتی که فیلم یا سریدرخواستی در آرشیو باشه حتما اضافه میکنیم.

  12. سلام لینک دانلود اصلاح شد.

  13. با سلام
    یک فیلمی حدود سی سال پیش دیدم که خیلی مهیج بود خیلی دوست دارم دوباره ببینم ولی نه اسمش یادم هست و نه کارگردانش کسی و یا شما میتوانید کمک کنید که من اسم فیلم و کارگردانش رو پیدا کنم چیزهایی که از فیلم یادم مانده رو میگویم
    فیلم مربوط به یک تبهکار ویک پلیس بود که برای تحقیقات در اینده انها را فریز میکنند فکر کنم در سال ۲۰۳۰ ابتدا تبهکار رو از فریز خارج می‌کنند که همان لحظه با خارج کردن چشم دکترش و گرفتن ان جلو ی سنسور درب زندان فرار می‌کنه و هر کاری میکنن نمی‌توانند او را دستگیر کنند و مجبور میشوند پلیس رو هم از فریزر خارج کنند و از او کمک بخواهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.