آموزش وردپرس

فیلم پرنده باز آلکاتراز (دوبله فارسی)

20,309بازدید

Capture

پرنده باز آلکاتراز فیلم درام امریکایی محصول ۱۹۶۲ و به کارگردانی جان فرانکن هایمر است. فیلم درباره زندگی واقعی رابرت استراد (۱۸۹۰-۱۹۶۳) که در زندان آلکاتراز به پرنده باز آلکاتراز مشهور شده بود و بر پایه رمانی به همین نام از توماس ای. گادیس ساخته شده است. بیشتر سکانسهای فیلم در فضای بسته فیلمبرداری شده اند. سکانس بیرون آمدن جوجه از تخم و از دیدگاه برت لنکستر یکی از مشهورترین سکانسهای سینماست.

خلاصه داستان: رابرت فرانکلین استراد (برت لنکستر) به جرم قتل، متهم به هفت سال حبس در زندان مخوف آلکاتراز می شود. او به مادرش الیزابت (تلما ریتر) بسیار تعصب دارد و وقتی هم سلولی اش عکس مادرش را نگاه می کند به شدت عصبانی می شود. یکی از زندانیان او را تحقیر می کند و استراد او را کتک می زند و به انفرادی منتقل می شود. هاروی شومکر (کارل مالدن) رئیس زندان با او به مخالفت بر می خیزد و سعی دارد که کاری کند تا استراد بیشتر در انفرادی بماند. کریمر ، یکی از همکاران وی، می خواهد که مراقب استراد باشد ولی شومکر حرف او را جدی نمی‌گیرد. چند وقت….

بازیگران و دوبلورها: برت لنکستر (رابرت استراد) – منوچهر اسماعیلی، ادموند اوبراین (راوی) – ابوالحسن تهامی نژاد، کارل مالدن (هاروی شومکر) – بهرام زند، تلما ریتر (الیزابت استراد) – فهیمه راستکار، بتی فیلد (استلا جانسون) – نیکو خردمند، تلی ساوالاس (فیتو گومز) – تورج مهرزادیان، نویل برند (بال رنسون) – ناصر نظامی، ناصر ممدوح (رئیس سوم زندان)، محمدعلی دیباج (مسئول ثبت اسناد ازدواج / رئیس دوم زندان)، منوچهر نوذری (خبرنگار)، محمود فاطمی (دامپزشک پرندگان)، سیامک اطلسی (زندانی شورشی)، علیرضا باشکندی (زندانی شورشی که زخمی شد)

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله فارسی-بدون حذفی-از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۱۲ نظر

  1. لطفا فیلم بسیار زیبا و خاطره انگیز ” آواز برنادت ” را بگذارید.

  2. سلام
    ادمین دستت درد نکنه چند وقته منتظرم این فیلمم دمت گرم

  3. سلام
    بسیار زیبا ، ایا برای مدیر سایت امکان دارد چند فیلم موزیکال /رقص قدیمی را بگذارند ، مانند فیلم های ۱- گریس با شرکت اولیویا تیوتن جونز و جان ترا والتا ۲ – فلاش دانس ۳- فوتلوس ۴ بریک دانس و… جایشان در سایت خالی است با تشکر : شهرام

  4. سلام.من نميتونم دانلودش کنم.!!!!!البته باگوشي

    من نمیتونم دانلودش کنم…باگوشی

  5. سلام تست شد، مشکلی نداشت دوباره تلاش کنید.

  6. من خیلی دوست دارم سریال راه قدس یک سریال عربی هست ممکنه اونو داشته باشید اینجا اگه امکان داره لطفآ با تشکر از کارقشنگتون اینجا شبها خستگیم از تنم در میاد با این سریالها و فیلمهای زیبا یاد ۲۰ سال پیش میوفتم

  7. باسلام وتشکر از شما.لینک دانلود نمی آد وکار نمی کنه .لطفا راهنمایی کنید .

  8. سلام چک شد. درست هست الان امتحان کنید.

  9. سلام فیلم پرنده باز آلکاتراز دانلود کردم ولی پخش نمیکنه

  10. سلام چون کامل دانلود نشده

  11. درود بر شما …خیلی وقت بود دنبال این فیلم بودم …به راحتی هم دانلود شد…موفق باشید

  12. درود بر شما.

    سپاس فراوان از شما به خاطر اینکه این اثر زیبا رو روی سایت قرار دادید تا ما هم از دیدنش لذت ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.