آموزش وردپرس

فیلم پرونده ایپکرس (دوبله فارسی)

21,865بازدید

Capture

فیلم خوش ساخت و زیبای پرونده ایپکرس محصول انگلستان به کارگردانی سیدنی ج. فیوری در سال ۱۹۶۵ ساخته شد. در سال ۱۹۶۵ میلادی نامزد دریافت نخل طلای جشنواره کن بوده و سال بعد ۳ جایزه بفتا در رشته های بهترین فیلم، طراحی صحنه و فیلمبرداری رنگی دریافت کرده است.

خلاصه داستان: “هری پالمر” کارمند ساده اداره ضد جاسوسی به بخش تحقیقات نظامی به ریاست “سرهنگ راس” منتقل می شود. نخستین مأموریت او در این بخش، پی گیری پرونده ی “دکتر رادکلیف” دانشمند ربوده شده است که پرونده ی مهمی را در اختیار داشت….

بازیگران: مایکل کین، نایجل گرین، گای دولمن، سو لوید، فرانک گاتلیف، گوردون جکسن و آبری ریچاردز.

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۵ نظر

  1. با سلام و سپاس از زحمات شما، متاسفانه هیچیک از چند فیلم اخیر شما قابل پخش آنلاین نیست و پیام خطا می دهد لطفا رفع اشکال شود ممنون

  2. اگر از ایران وارد سایت میشوید، ویدیوهای جدیدی هست که از ابتدای سال ۹۴ اضافه کردیم و به صورت آن لاین در ایران باز نمیشوند چون سرور پخش آن سایت vimeo است(در ایران بسته می باشد) بنابراین باید اول دانلود کنید بعد ببینید. در زیر این ویدیو ها گزینه ی قرمز رنگ دانلود از ایران گذاشته شده (آیکون دانلود در این قبیل ویدیوها فقط برای خارج از ایران قابل استفاده است).

  3. قابل توجه نوستالژیکی ها
    پخش کارتون سینمایی سگ های میلیونر، شنبه، ۳۱ مرداد ساعت ۲۱ از شیکۀ پویا.

  4. سلام و خسته نباشید ، لطفا اگه میشه فیلمهای آرنولد هم در سایتتون بزارید ، فیلمهای آرنولد الان دیگه نوستالژیک حساب میشه مخصوصا توتال ریکال و ترمیناتور۲ ، ممنون

  5. الان صدا و تصویر سینک نیستند. قبلا همینجا فیلم را بدون اشکال دیده بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.