آموزش وردپرس

کارتون سفرهای مارکوپولو – کامل (دوبله فارسی)

103,490بازدید

mar

کارتون بسیار زیبا و خاطره انگیز سفرهای مارکوپولو از کارتون های زیبای دهه ی شصت شمسی است.

سفرهای مارکوپولو یا میلیون نام کتابی‌ست که توسط روستیکلو دا پیزا براساس داستان سفرهای مارکو پولو در قرن سیزدهم میلادی، نوشته شده بود. این کتاب حاوی اطلاعاتی دربارهٔ دربار، کاخ‌ها، لشکریان و شکوه امپراتور مغول قوبلای‌خان است و علاوه بر این دارای دانستنی‌هایی از مردم و رسوم آن‌ها، معابد، باغ‌های خیره‌کننده، صحراها و کویرهای آسیا از خاور دور تا خاورمیانه است.
مارکو پولو در هنگام جنگ ونیز و جنوا اسیر شد و به مدت سه سال در زندان بود که داستان سفرهایش را برای هم‌سلولی‌اش، روستیکلو دا پیزا تعریف کرد و او داستان‌های پولو را می‌نوشت، البته از خودش نیز حکایت‌هایی به آن افزود.

برای اولین بار در نت، این کارتون زیبا در ۳۱ قسمت، با دوبله ی فارسی تقدیم شما می شود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۱۹ نظر

  1. با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خیلی خوبتون. می خواستم بدانم چرا کارتونهای مارکوپولو و کتیشان دانلود نمی شوند، زیر شماره های آن که دانلودی نمی باشد که آنرا دانلود کنیم . لطفا راهنمایی کنید سپاسگزارم.

  2. سلام از نرم افزار دانلود منیجر استفاده کنید

  3. سلام نرم افزار دانلود منیجر لینک دانلود می خواد ولی متآسفانه من هر چه گشتم لینکی پیدا نکردم لطفا لینکا رو بزارین ممنون

  4. با سلام و خسته نباشید از سایت خیلی خیلی خیلی خوبتون وتشکر فراوان لطفا کارتون افسانه شجاعان یا به عبارتی ساسوکی را روی سایت تون قرار دهید

  5. دوستانی که با idm نمی تونند دانلود کنند، تو گوگل سرچ کنید افزونه idmcc. این افزونه رو که نصب کنید روی اون فلشی که شبیه دکمه play هست کلیک کنید بالا یا پائین صفحه یک کادر مستطیلی کوچیک میاد که به شما اجازه میده فایل رو از طریق idm دانلود کنید.

  6. مسخره است اوج سانسور و تحریف جمهوری اسلامی رو میشه تو این سریال دید به جای اینکه اصل داستان رو دوبله کنه و نشون بده داره یه مستند دروغ نشون میده که کمی هم داستان قاطیشه….داره حدیث و موعضه منبر میگه مردک…میگه مارکو چون از مغولها طرفداری کرده پس مثل اوناست و ….

  7. مرسی که همیشه به نظرات بازدیدکنندگان اهمیت می دهید . انشاالله که به همه آرزوهاتون برسین .

  8. سلام.دوستانی که مشکل دانلود دارند:روی لینک دانلود رایت کلیک کنید.کپی لینک لوکیشن را بزنید .سپس در دانلود منیجر قسمت اد یو آر ال را بزنید دانلود میشود.

  9. آیا قسمت ها کامل هستند .!؟.. فک نمی کنید بین قسمت ۳۰ و ۳۱ فاصله است ! ایا در اصل اینگونه است یا به همین صورت است که در سایت موجود هست !؟

    با تشکر از زحمات شما …

  10. سلام این سریال به همین صورت در آرشیو بوده

  11. سلام با تشکر مارکوپولو بی نظیره لطفا سریالش را هم بذارین همچنین سریال میشل استروگف؛چنگیزخان ، اسپاروخان وفکرکنم فونتامارا راهم قرار بدین.

  12. سلام
    خدا بهتون هر چیز ک به صلاحتونه بده.بابت زنده کردن خاطرات بچگیم هنوزم کودک درونم همون دوران مونده نذاشتمشه بزرگ بشه ک بیچارم کنه. لطفا اگه میشه قسمت اخر افسانه سه برادران هم بذارید تو رو خدا من هرجا میرم ۴۴ قسمت میذارن ولی باز قسمت اخر توش نیست حتی با ۴۴ قسمته ک گذاشتن.
    تشکر از سایت خوبتون
    خداوند پنچره باز اتاقت باشد
    یا علی

  13. با سلام چرا کارتون مارکو پلو گزینه دانلود نداره من زیاد با کامپیوتر آشنا نیستم

  14. با سلام و تشکر بخاطر سایت خوبتون.خواهشا گزینه دانلود را به هر بخش اضافه کنید و یا لینک دانلود کلیه بخشها را در قسمت آخر بگذارید.من هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم حتی اون برنامه idm و idmcc رو هم نصب کردم ملی نشد .لطفا لینک دانلود را بگذارید.

  15. با سلام.حداقل بگید علت اینکه این بخشها لینک دانلود نداره چی هست.

  16. برای آن دسته از ویدیوها که گزینه ی دانلود وجود ندارد، از نرم افزار IDM برای دانلود ویدیو استفاده کنید، بلافاصله بعد از پخش ویدیو IDM درخواست دانلود میدهد.

  17. با سلام.این کارتون زیبا را من نمیتوانم ببینم .برنامه idm را روی کامپیوترم نصب کردم ولی نمیتونم دانلود کنم.من حتی نمیتونم این کارتن را پلی کنم چون گزینه پلی هم ندارد.من نمیتونم این فایلها را پخش کنم.لطفا راهنمایی کنید.

  18. سپاس از سایت واقعا خوب شما
    در مورد سریالها کاش به صورت فایل زیپ هم امکان دانلود کل سریال بود

  19. سلام.
    ممکن هست که اون قسمت “هیولای کارایان” را هم بگذارید. من یادم میاد که اون را قبلا از تلویزیون ایران هم پخش کرده بود.
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.