آموزش وردپرس

کارتون گربه های فضایی – کامل (دوبله فارسی)

14,881بازدید

Capture

گربه‌های فضایی با نام‌های تام، پنجولی و تیزبو به سیارۀ زمین می‌آیند تا عدالت را در همه جا برقرار کنند. آنها بسیار قوی و بسیار پشمالو هستند و بزرگترین مبارزان برعلیه جرم و جنایتند و هرگز اشتباه نمی‌کنند.
«تام»، متخصص در تیراندازی و استفاده از اسلحه است. «پنجولی» که دائم چنگ می‌زند و دچار یک خارش فضایی است، استاد تغییر قیافه است و می‌تواند گربه ها را استتار کند. «تیزبو» نیز با حس بویایی فوق‌العاده قوی می‌تواند مشکلات کهکشان‌های دیگر را حس کند.

آنها از سیاره‌ایی بسیار دور و ناشناخته در فضا به نام «تری‌گلیسرید۷» به زمین آمده‌اند گربه‌های فضایی در یک زمان فقط می‌توانند به یک چیز فکر کنند. مأموریت آنها در زمین تلاش در جستجوی حقیقت و عدالت است و همین‌طور یافتن غذاهای خوب که طعم ماهی ندهد! گربه‌های فضایی از نژاد غیر طبیعی و جنگجویان فضایی هستند. مخفیگاه آنها در یک جای ناشناخته قرار دارد و آن‌قدر محرمانه است که حتی خود گربه‌های فضایی هم نمی‌دانند کجا هستند. در همین مخفیگاه است که می‌توانند دنیای بالای سرشان را نگاه کرده و از پیشرفت علم فضایی استفاده و بهره‌برداری کنند. جالب است که بدانید آنها حتی از تلویزیون کابلی هم در این مکان استفاده می‌کنند! گربه‌های فضایی بسیار ساعی، هوشیار و سخت کوشند. آنها همیشه مشغول کار هستند و از کار خسته نمی‌شوند؛ البته بجز سه‌شنبه‌ها و بعضی تعطیلات اداری! گربه‌های فضایی توسط فرمانده و مربی ورزش خودشان «کاپتان میو» رهبری و هدایت می‌شوند. گربه‌های فضایی دستوراتی را دریافت می‌کنند که در سرنوشت ساکنان این کُره مؤثر است. دستوراتی که از سیارۀ خودشان توسط یک مجری مسابقه (با نام اصلی DORC چارلز نلسون ریلی که مخفف فرماندۀ شکست‌ناپذیر گربه‌هاست) که «رئیس» صدایش می‌کنند، فرستاده می‌شود.

برای اولین بار این کارتون زیبا با کیفیت عالی در ۱۰ قسمت تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۸ نظر

  1. با سلام و خسته نباشید
    کارتون واقعا عالیه، خواستم هم خسته نباشیدی بگم هم اطلاع بدم کارتون قصه شهر و بیشه ها این روزها از شبکه پویا در حال پخش شدنه با تشکر از زحماتتون.

  2. سلام از سایت خوبتون اگه میشه سریال شمال ۶۰-سیاه سفید خاکستری-همسر زنرال – رو بذارید

  3. با سلام خدمت شما زحمت کشان محترم
    لطفآ اگه امکان داره مسابقه قدیمی اب اب زندگی از روشن پژو رو بزارید
    با تشکر ***********

  4. با سلام به شما
    دستتون درد نکنه جناب مدیر سایت! واقعا اشک تو چشام جمع شد … چقدر زود پیداش کردین! واقعا ممنون هستم. با این کارتون خاطرات زیادی دارم.
    منتظر شاهکارهای بعدی یعنی: خرس کوچولوهای پرنده، خرس های مهربون، میکروبی، مهمان کوچولویی از فضا، دایناکوچولو ها و غیره هستیم.

  5. سلام
    ممنون از سایتتئن
    لطفا کارتون سیلاس رو بذارید

  6. باسلام میشه کارتون کاراگاه گجت ولوک خوش شانس ویوگی ودوستان روبزارین جاشون واقعا خالیه

  7. بچه بودم که این کارتون رو می دیدم…یادش بخیر

  8. محمد آدمیرال

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    لطفا کارتون دژفضایی هم برای دانلود بزارید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.