آموزش وردپرس

به من بگو وقتی که پر کشیدی، بابام رو تو ندیدی؟

11,947بازدید

201073_158

این سرود در دهه‌ی شصت و در سال‌های دفاع مقدس از برنامه‌ی کودک و نوجوان پخش می‌شد. این سرود زیبا از زبان یک فرزند شهید است که از گنجشک، ستاره و ماه سراغ پدرش را می‌گیرد.

download-icon-Taktemp (6)

۸ نظر

  1. سلام. با تشکر از شما با این همه خاطراتی که برای ما دهه شصتی ها زنده کردید.
    این سرود قابلیت دانلود ندارد. اگر ممکن است امکان دانلود آن را نیز فراهم نمایید.
    با سپاس

  2. آخی اینو خیلی دوست داشتم یادش بخیر
    دسست درد نکنه

  3. این ها برای بچه های جنگ که ما متولدان اواخر دهه پنجاه باشیم پخش می شد نه برای دهه شصتیها !!! شما اکثرتون یا اون زمان قنداقی بودید یا اصلن تشریف نیاورده بودید به دنیا !!!

  4. نخیر دوست عزیز. این سرود جزء اولین سرودهایی است که ما دهه شصتی ها به یاد میاریم. در راستای تأیید حرفم این که این سرود به شکل دیگری متفاوت با این کلیپ نیز بسیار پخش میشد. بچه ها با لباسهای آبی آسمانی بر روی سکوهای متعدد در مقابل دوربین این سرود را خوانده بودند و بارها و بارها از برنامه کودک پخش می شد. آنقدر این سرود در یادم بود که به دنبال آن در این سایت می گشتم و در هنگام پخش بخشهایی از متن شعر در یادم بود و با سرود همخوانی می کردم. به همین خاطر این نظر شما را نادرست تلقی کردم. موفق و مؤید باشید.

  5. آقای ۳۵ ساله درست میگه
    آهنگش همون آهنگه ولی کلیپ تصویریش اون قدیمیه نیست که ما میدیدم
    کاشکی اون قدیمیه بود
    یک پسری بود پیراهن آبی تو یک محیط دکوری قدیمی با یک سری دیگه گروه کر بودند اجرا میکردند.
    یادش بخیر

  6. سلام.واقعا دستتون درد نکنه و خسته نباشید.یه نماهنگ دیگه هم بود که اونم یه گروه سرود از نوجوونها میخوندن “یک تکه ابر بودیم در پهنای اسمان یک تکه ابر روشن یک تکه پر زباران …” اگه اونم بتونین گیر بیارین و قرار بدین خیلی خاطره انگیزه.یه چیز دیگه اینکه جسارتا باز بعضی ویدئوها نسبت به کیفیتشون حجمشون یه مقدار بالاست مثلا یه کلیپ ۱۰ دقیقه ای رو با حجم حدود ۶۵ مگ دارید درحالی که یه همچین کلیپی رو بعضی جاها با همین کیفیت حدود ۳۰ مگ با فرمت mkv یا mp4 تبدیل میکنن. بازم ممنون از زحماتتون.

  7. لطفا یک سرودی بود با این محتوا که پیروز شد انقلاب.. برای دانلود بذارید مثل همین بود

  8. بچه ها مگه آرشیو صدا و سیما دست مدیر زحمت کش این سایت است که چنین درخواستهایی دارید. اون ترانه های اصلی تا از تی وی پخش نشه هیچ کس نداره…مثل یک تکه ابر بودیم .ووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.